טיפולי שורש זה עסק למומחי אנדודנטיה של רשת מרפאות "דוקטור שן"

כאן תקבלו מידע מקדים חיוני לפני "טיפול שורש", אם כואב לך השן עכשיו כדאי לדעת מה לעשות ומה לא לעשות לפני שניגשים לטיפול שורש אצל אנדודנט.

• איך לחסוך עוגמת נפש מיותרת
  • איך תשקיעו את כספכם בטיפול המתאים לכם
  • איך לבחור את הרופא המתאים ביותר לכם
  • איך לדרוש את המגיע לכם כלקוחות
  • איך למנוע כאב מיותר

טיפולי שורש אנדודנט

מה זה אנדודונט?

טיפולי שורש הופכים לנפוצים יותר ויותר בתחום רפואת השיניים, אולם לעיתים אפשר להימנע מהם על ידי אבחנה נכונה, ידע מקצועי וניסיון

טיפולי שורש מבוצעים בעיקרון על ידי רופאי שיניים כלליים, אולם בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקרים בהם טיפולים אלו מבוצעים לא כראוי, על סמך הבחנה שגויה או טיפול לא נכון, המצריכים טיפולים חוזרים, תיקונים והוצאת סכומי כסף גדולים. בכדי לחסוך את הכאב בפה ובכיס, חשוב לבצע טיפולי שורש אצל אנדודנט מוסמך – רופא שיניים אשר עבר התמחות בתחום טיפולי שורש.

מהו טיפול שורש?

טיפול שורש הוא טיפול  במוך השן – רקמה פנימית בתוך השן, המורכבת מעצבים וכלי דם, אשר גורמת לכאבים כאשר היא מזדהמת. בעבר זיהום השן היה מוביל לעקירתה המלאה, אולם כיום ניתן להציל את השן על ידי הסרת מוך השן וניקוי התעלה שהובילה אליה. פעולות אלו בתוספת איטום התעלה למען הגנה עליה, מחיים מחדש את השן. טיפול שורש הוא הליך פשוט יחסית ברפואת השיניים ומסתיים לרוב לאחר ביקור אחד או שניים אצל רופא השיניים.

מה כולל הטיפול?

ההחלטה על ביצוע טיפול שורש אצל אנדודנט מתקבלת לאחר בדיקה מעמיקה, שמטרתה לאבחן את חומרת הפגיעה בשורש (שהוא למעשה כלי דם השומר על חיות השן ומאפשר לנו לחוש אותה).

במידה והוחלט על טיפול, תתבצע הרדמה מקומית לאחריה יחל טיפול השורש עצמו, הכולל ניקוי השן מאבנית, ניקיון יסודי של תעלות השורש וחיטוי. הטיפול במרפאה כולל שימוש במכשור המתקדם ביותר, המתאים לטיפולים מסוג אלו.

טיפול שורש אצל "אנדודנט מוסמך" מבטיח כי ההחלטות הנכונות והמקצועיות ביותר יילקחו בחשבון בעת טיפול השיניים שלך. יתרה מכך, במקרים מורכבים, רצוי שיהיה זה הרופא המוסמך שיטפל בך ולא רופא שיניים כללי, כדי שיובטח הטיפול הנכון והטוב ביותר עבורך.

מדוע כדאי להיעזר בשירותנו?

זכרו: לא כל רופא שיניים מוסמך לבצע טיפולי שורש בשינייך! בדוק היטב את התמחות הרופא כדי לוודא כי תזכה לשירות הטוב ביותר האפשרי !

השירות שמציע פורטל ד"ר שן מאפשר לך להיות בטוח כי בחירת רופא השיניים שלך תהיה מוצלחת ותוביל לטיפול הנכון והמתאים לבעיה שלך. רופאי השיניים בפורטל ד"ר שןעברו בדיקות מקיפות טרם כניסתם לרשימת הרופאים המומלצים שלנו. בנוסף, כל רופא שיניים במאגר הרופאים של פורטל ד"ר שן התחייב למחיר נמוך מהממוצע בשוק.